2010. november 6., szombat

Némó Torta

Egy 5 éves kisfiunak készült ez a torta , kakaós piskótával, csoki krémmel ,kívül pedig föztem egy tejszín ízü pudingot ,amit tejszínnel lazitottam és utólag színeztem. Nem nagyon szoktam tiszta tejszínhabot színezni mert ellágyúl és egy idö után a szín kicsapodik a tejszínböl. A Némó halacskát és a tenger növényeit cukorpasztából gyúrtam,a tengeri halacskák csokiból vannak.






Acest tort am facut pt un baietel de 5 ani cu blat de cacao si crema de ciocolata.Am fiert o budinca cu gust de frisca ,am amestecat cu frisca Hullala si am colorat, cu aceasta crema am decorat afara. Nu imi place sa colorez numai frisca pt ca devine foarte moale frisca si dupa un timp curge joj de pe tort. Pe Nemo si pe plantele marii am facut din pasta de zahar , iar pe pestisori din ciocolata .

5 megjegyzés:

  1. super! imi place mult. atat de colorat si frumos... bravo!

    VálaszTörlés
  2. Hűha!
    Ez egy gondosan kidolgozott, aprólékos munkával járó torta!
    És nagyon szépre sikerült!:)
    Az ízéről nem tudok nyilatkozni,mert nem küldtél belőle!:P
    Megint szépet alkottál!!!!!!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. deosebit,ce dragut Nemo si ce frumoase toate celelalte decoratiuni,te pup

    VálaszTörlés