2010. november 11., csütörtök

Katibogár Torta

Nagyon örültem amikor megkértek hogy süssek katibogár tortát ,ez az elsö ,már amit kimerek tenni az oldalra .Régebb (3 éve) még sütöttem egyszer de az nagyon nem ide való , ha kiderülne hogy én sütöttem ,biztos letagadnám:).De hát a hibáinkból tanulunk nem?
Csupa csoki torta ,cukorpasztával bevonva és utólag átfestve.



M-am bucurat foarte tare cand am fost rugata sa pregatesc acest tort.Mai demult (3 ani) am facut tort buburuza dar nu a -si avea curajul sa va arat ,mi-se pare un dezastru . Dar nu-i nimic ca din greseli invatam nu?:)
Tortul a fost pregatit din blat de cacao , cu crema de ciocolata,inbracat in pasta de zahar.

10 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon szép!! Minden nap nagyon várom, hogy lássam, milyen szépségeket készitettél már megint...:)
    Mondtam már sokszor, most megint: NAGYON ÜGYES VAGY!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Edith ,nem is tudod milyen jól esik a dicséret .Mindenki jó valamiben hát úgy lászik én ebben. Minden cikkedet elolvasok az Erdélyi Konyhában ,szerintem nem kicsi dolog egy folyóirat szerkesztöjének lenni:)!!

    VálaszTörlés
  3. super draguta. e perfecta buburuza ta!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Te aztán nem unatkozol:),nagyon szép lett a torta,gratulálok!

    Szia:Ditta

    VálaszTörlés
  5. Foarte faina buburuza ta! Felicitari

    VálaszTörlés
  6. Ditta , Ottis Köszi szépen:)

    VálaszTörlés
  7. manance-o mamaica de buburuza ce dulce e

    VálaszTörlés