2010. december 20., hétfő

Szülinapi Torta

Ezt a tortát drága "Máricsuj"barátnőmnek készítettem. Szabadkezet kaptam a dekorálást illetően , így hát egy régi ötletemet valósitottam meg.Mindig vannak ötleteim tartalékba, csak várom a megfelelő alkalmat hogy megvalósítsam őket.
A torta kakaós piskótával,erdeigyümölcskrémmel készűlt.
Mari drágám az Isten Éltessen sokáig!







Tort aniversar
Acest tort a fost pregatit pentru o prietena ,care a implinit o varsta foarte frumoasa.La decorat am avut mana libera , asa ca am ales acest model ,pentru ca am vrut ceva altfel. Am o gramada de idei , numai ca astept ocazia potrivita.Tortul a avut blat de cacao , crema de fructe de padure.
La multi ani draga mea:)

20 megjegyzés:

  1. waw!!!!!!!! suuuuuupeeeeeerr!!!!!!1 extraordinar

    VálaszTörlés
  2. Cakeni,egy újabb remekmű.nagyon szépen megcsináltad!

    VálaszTörlés
  3. Ez fantasztikus lett! Olyan harmónikus a díszítés, a színek, hogy ez már maga a tökély. Bármikor elfogadnám!

    VálaszTörlés
  4. WAW !!! Superb , ma lasi cu gura cascata de cate ori faci un tort nou !
    Felicitari !

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek:)

    VálaszTörlés
  6. Giovanna , Mandala mersi frumos:)

    VálaszTörlés
  7. Foarte frumos, imi place mult combinatia de culori si detaliile... superbe. Sarbatori fericite!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szep, nagyon ugyes vagy!!!! Nagyon ettszik.

    VálaszTörlés
  9. Foarte frumos decorul!!! Si eu am multe idei...comenzi sa fie:)
    Pupici

    VálaszTörlés
  10. Multumesc frumos Livia ,Sarbatori fericite si tie la fel:)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen Réka,nagyon sok pozitiv visszajelzést kapok töletek ,ami mindig új eröt ad hogy merészebb dolgoknak is nekifogjak:)

    VálaszTörlés
  12. Hi hi asa e Bianca , comenzi sa fie ,cat mai mari:)

    VálaszTörlés
  13. supeeeeeer! ai facut de pe perete ,pe tort:-)),traznet arata ,mai dat gata iar,o frumusete,nu te lasi deloc,te pup

    VálaszTörlés
  14. Cakeni daca am numai coloranti lichizi ,cu ei se poate vopsi? tu mi-ai spus ca pui putin alcool,in culoare,te refereai la colorant pudra sau gel? si te rog arata-mi cum e tortul inainte de al imbraca in pasta cand il ungi cu unt,cum iese asa drept lateralele si partea de sus

    VálaszTörlés
  15. Multumesc Doinitza,Si eu folosesc colorant lichid(din acela ieftin)albastru si galben mai mult.Poti sa vopsesti cu ele ,numai sa fii atent ca daca nu amasteci cu apa ,poate iese prea inchis.Nu folosesc alcool , cred ca de la alciva ai auzit,Si colorantul gel tot cu apa amestec.Acuma am luat ceva praf argintiu ,aia trebue amestecat cu alcool.
    La crema de fructe de padure poti sa te uiti cum arata tortul neimbracat dar o sa fac niste poze la urmatoarea tort . Nu folosesc margarina , nici unt la nici o crema ,asa ca inainte de a -l imbraca il ung cu frisca,sau daca e de ciocolata ,cu crema ce am pus si in tort.
    Te pusi si te mai astept:)

    VálaszTörlés
  16. Cakeni dar frisca nu inmoaie pasta de zahar? si am sa incerc sa pun in colorantul lichid apa sa vedem daca pot scrie ceva pe pasta,imi pare rau ca am retinut ca ai pu alcool,nu am reusit sa scriu pe foicica aceea ce o are porumbelul in cioc,decat foarte greu,mi-am facut o gramada de nervi,ma gandeam cum saracie picteaza Cakeni si eu nu pot sa pun o litera,rau i sa fi prostuta ca mine :-))

    VálaszTörlés
  17. Un tort foarte frumos...daca nu te supar am sa "fur" din tehnica ta cu prima ocazie.

    VálaszTörlés
  18. Ó, ez annyira szépséges, hogy még a lélegzetem is elállt! A kedvenc színem vannak rajta. Egy ilyen tortát én is nagyon szívesen elfogadnék. :))

    VálaszTörlés