2010. november 8., hétfő

Fifi torta

Ez a torta is a keresztlányomnak készült  csak egy más alkalomra. Bevallom hogy csaltam mert a Fifi figurát bizony nem én készítettem:( Nagyon idöhiányban voltam (mint általában) így hát elöre beszereztem egy cukiból a kis Fifit és hát egy kicsit babásabb lett töle a torta.

  
    
Acest tort am facut pentru nepotica mea cu blat de cacao ,si multa crema de ciocolata. La acest tort am trisat pentru ca pe figurina Fifi nu eu am facut ,ci am cumparat de la o cofetarie. Eram in criza de timp ,ca de obicei,si nu am vrut sa fie un  simplu tort asa ca..........
 

 

4 megjegyzés:

  1. Foarte dragut tortul tau!!! la multi ani nepoatei tale.

    VálaszTörlés
  2. Ti-am scris un mail la adresa indicata la profil...

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon szépek a tortáid egytől egyig,majd ellesek egy pár ötletet:).Gondolod majd nézd meg az én alkotásaimat,igaz,hogy csak 2 hónapja kezdtem,de már csináltam egy párat:)
    ditta84.blogspot.com

    Ditta

    VálaszTörlés