2010. október 24., vasárnap

Webcukrász verseny

A www.webcukrasz.lapunk.hu -n szervezett versenyen én is részt vettem a Villám Mc Quin tortámmal de természetesen nem kerültem be az elsö 3 -ba . Az az igazság hogy nem is vártam hogy nyerjek mert nem készültem a versenyre. Egy ismerösöm értesitett  a versenyröl az utolsó percben és már nem volt idöm készülni. 
-Az egyik feltétele az volt a versenynek hogy a torta amivel indulsz , nem lehetett kint semmilyen féle forumon,portálon az eredményhirdetésig. Ezt a feltételt telyesítettem is (nem ugy mint eggyesek),ez a torta volt az egyedüli ami még volt kitéve sehova.
 Nagyon örvendek az oklevélnek , ki is fogom nyomtatni ,ez az elsö ilyen diplomám ami cukrászattal kapcsolatos.
Az biztos a következö versenyre ezerrel fogok készülni , már alig várom:)








Cu acest tort am participat la un concurs online ,pt care am primit Diploma de mai sus:)

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok,és érdemes máskor is benevezz ilyen versenykre a tortáiddal, mert csodaszépek!

    VálaszTörlés
  2. felicitari draga mea vezi ca eforturile iti sunt rasplatite si eu cred ca l-ai meritat

    VálaszTörlés
  3. Csak kitartás, sikerül majd legközelebb! Sok sikert!
    Üdv!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Ottis igyekezni fogok.

    Doinitza draga , mersi .

    VálaszTörlés
  5. Köszi Karesz , legközelebb jobban igyekszem majd:)

    VálaszTörlés