2010. október 16., szombat

Sport Autó

Végre egy autó ami nem piros. Nagyon megörvendtem a felkérésnek  , de egyben féltem is töle mert csokikrémes tortát még nem faragtam.Hát a félelmem beigazolodott.Csak zselatinos krémmel töltött tortát szabad faragni!Szóval nem volt elég hogy kinlodtam a krémmel  cseng az interfon .....jöttek a torta után......és a torta még sehol ,azt hittem elájulok.
Félre értettem az idöpontot ,du 5 -re tudtam hogy kész kell legyek ,nem pedig 2 -re.Szerencsére nem volt nagy baj , 1 óra mulva vissza jöttek ,deee azt az 1 órát nem kívánom senkinek.
Mostantól mindent feljegyzek mert kezd tul sok lenni ..vagy lehet hogy vénülök?:)

 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jol nez ki, gratulalok. Ezzel en is igy vagyok, szivesebben keszitek zselatinos kremes tortat, ha faragni kell. Igazad van :-)))).

    VálaszTörlés