2010. október 24., vasárnap

Princess Torta

A kicsi angyalkám 4 éves "nagylány lett". Amior érdeklödtem hogy milyen tortát szeretne azt mondta hogy "konorás" legyen.Vaniliás piskótával , csoki és kávé krémmel készült , a koronát tojásfehérje porcokor keverékból készítettem. Amikor meglátta a tortát azt mondta "Oáááu anyu és a konorát is meglehet enni?". Nagyon jó érzés másoknak örömet szerezni , föleg ha még dicséretet is kapsz érte.


 Jómagam a két gyönyörüségemmel!

Ingerasul meu a impilit 4 ani , am predatit un tort cu piscot de vanilie , cu crema de ciocolata si ness, imbracat in pasta de zahar.Coroana am facut din amestec de zahar pudra , albus de ou si citeva picaturi de zeama de lamiie.

5 megjegyzés:

  1. waw! super!!!!! coronita.... impresionanta!!!

    VálaszTörlés
  2. sa-ti traiasca ingerasul ca e o papusa Barbie,de fapt amandoua,sunt ale tale? superbe si tortul si papusile,sa te bucuri de ele toata viata

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jo. Nagyon tetszika korona, ugyes vagy.
    itt irom mar le hogy a falfestes is nagyon tetszik.
    Borzi
    U.I. sajan nem vagyok belepve azert csak igy.

    VálaszTörlés
  4. Szia!nagyon szép lett...most nekem is koronát kell készítenem:) elárulnál nekem pár kulisszatitkot? hány nappal előtte csináljam meg, mik voltak az arányok, illetve volt e sablonod hozzá? köszönöm előre is a segítséget:)

    VálaszTörlés