2011. január 28., péntek

A várva várt 100 - ik!

Gondolom minden blogger virtuális világában ,fontos dolog a 100-ik látogató.Az én esetemben a szerencsés 100-ik az Terike akit nagyon nagy szeretettel üdvözlök az oldalamon.
Nagyon büszke vagyok magamra, hogy 4 hónapos blogos múltammal idáig eljutottam,megvan a 100 -ik követőm,
naponta 250-300-an látogatják a blogot és összesen közel 14 ezer (több mint 6 ezernél az előző számláló elromlott) látogatóm volt.Ez persze nélkületek nem sikerűlt volna ,kedves blogger társaim ,rendszeres  vagy csak erre tévedő olvasóim, úgy hogy nagyon szépen köszönöm hogy vagytok nekem,hogy bíztattok és ösztönöztök hogy folytassam azt amit imádok csinálni.
Ha úgy gondoljátok ,írjátok meg véleményeteket,hogy mit nem csinálok jól esetleg ,vagy ha szeretnétek hogy valami új témával is foglazzak,kérlek írjatok.




Dragii mei am ajuns la cea de 100 persoana care i-mi urmareste blogul ,si norocoasa persoana este   doamna Terike   .
Sunt foarte mandra de mine ,ca in asa scurt timp (4 luni),am ajuns asa departe,zilnic am intre 250-300 de vizitatori , si in total aproape 14 .000 (la peste 6000 primul mumarator s-a sticat)de vizitator.Fara voi na-si fii reusit ,si prin aceasta cale vreau sa va multumesc ,pentru ca ma sustineti si sunteti alaturi de mine.
Daca vreti va rog sa scrieti parerile voaste despre blog,si inca odata i-mi cer scuze pentru greseli.
Va pup ,si va iubesc pe toti:)

12 megjegyzés:

  1. Ezt nem hiszem el ,amig megírtam a bejegyzés egy követöm eltünt ,vagy törölte magát a listárol:((
    Na de mindegy ,csak szomorú lettem:((

    VálaszTörlés
  2. Ne légy szomorú!!!!
    Minden elismerésem a tiéd: 4 hónap blogozás után 100 olvasó!!!!! :)
    Ez nem semmi!!!!
    GRATULÁLOK és még sok-sok lelkes olvasót Neked, nekünk pedig még sok-sok gyönyörű tortát!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!!!!!
    Szerintem se szomorodj el, a látogatók csak jönnek és mennek.(nálam is így van ez)Meglátod rögtön itt lesz a következő!!!

    Csak így tovább, csodaszép a blogod és sokat tanultam már eddig is Tőled.:)

    VálaszTörlés
  4. Enikő ! Én pedig már egy ideje a rendszeres követőd voltam.

    Nekem volt kb 2 hete ilyen bejegyzésem, hogy "hány rendszeres olvasóm is van valójában"? s tudod mennyi megjegyzés jött hozzá? Sokaknak elvesztek a rendszeres olvasók, töbek között nekem is. Hiszen Te is tudod, hogy éppen akkor köröztem az olvasóimat, amikor már én magam sem tudtam hogy ki hol van és hanyadik. Ez valószinü a rendszer hibája, csak azt nem értjük miért ?

    Sose busulj.
    Gratulálok a 100. olvasódnak és rendszeres követőednek. Én ahányszor töröl a rendszer, annyiszor fogok visszajönni :) --- nem szabaduszl tőlem :))))))) Most visszapótoltam magam :)

    VálaszTörlés
  5. Enikő,szívből gratulálok a 100. olvasóhoz:-),csak így tovább,nagyon ügyesen csinálsz mindent,csak gratulálni tudok!:-)

    VálaszTörlés
  6. Cakeni.........ez nem semmi teljesítmény, igazán büszke lehetsz magadra.
    Csak összehasonlításképpen írom: én 5 hónap alatt 30 olvasóval büszkélkedhetem, igaz 20 ezernél is több lapletöltéssel egyetemben.
    Szóval igazán szép munka áll mögötted. Gratulálok, és várjuk a folytatást.

    VálaszTörlés
  7. Hat ez nem semmi, gratulalok neked, ilyen teljesitmeny!!!! Nagyon ugyes vagy!!!! Csak igy tovabb!!!!

    VálaszTörlés
  8. Felicitari draga mea!!! la cat mai multe postari si torturi frumoase.
    Te pup

    VálaszTörlés
  9. Am o singura remarca ce ai putea sa o scoti de pe blogul tau...tu nu vezi dar noi cand scriem comentariul si dam sent ne apare apoi sa gabam niste cuvinte de verificare si apoi iar trebuie sa dam sent. E foarte aiurea asa ca daca vrei te rog sa scoti din setari sa nu mai ai cuvintele alea.
    Asta e nemultumirea mea la blogul tau:)
    Pupici

    VálaszTörlés
  10. Kedveseim nagyon ,nagyon köszönöm nektek a bíztatást,igyekszem ezután is minden tőlem telhetőt megtenni,hogy mindenki aki hozzám látogat ,jól érezze magát és választ találjon a kérdéseire:)

    VálaszTörlés
  11. Mersi draga Bianca,o sa incerc sa rezolv problema,dar stii ca nu prea ma pricep,asa ca este un baiat care ma mai ajuta ,si cand mai vine il pun pe el sa rezolve .Ai dreptate in privinta asta ,si eu ma intilnesc cu asta peste tot.
    Te pup:)

    VálaszTörlés
  12. si eu as lasa mai multe comentarii ,la multi,dar e asa de greu sa tot scrii cuvintele alea si merge atat de greu cateodata,la cat mai multe retete si vizitatori ,tu sti ca esti speciala si un talent aparte,te pupacesc

    VálaszTörlés