2011. január 4., kedd

Daisy kacsa torta

Ezt a tortát nem én készítettem , egy torta dekorációkat tartalmazó könyvből származik, amit az interneten találtam kitudja mikor ,és gondoltam időnként teszek fel ilyesmiket is , mert rengeteg van a gépemen lementve.
Szivesen belinkelném az eredetüket, de már nem emlékszem hogy honnan származnak,legtöbjük spanyolul van írva, és mivel mind könyvből vannak kifényképezve ,remélem nem követek nagy bűncselekményt ha megmutatom nektek.De ha úgy gondoljátok hogy "csempészáru"letörlöm:)
Nem írtam rá a nevemet a képekre ,nyugodtan elvihetitek,ez persze nem érvényes a saját munkáimra ,ott szeretném ha belinkelnétek a származási helyét!




Acest tort nu a fost pregatit de mine, sunt fotografii dintr-o carte . Ma gandeam sa va arat si voua pentru ca mai  am salvate o gramada .
Nu i-mi aduc aminte exact de unde le am ,si pentru ca sunt fotografii dintr-o carte ,majoritatea in limba spaniola sper ca nu comit nici o infractiune :),dar daca deranjeaza pe cineva va rog sa-mi scrieti si sterg .
Nu mi-am pus numele pe poze asa ca puteti sa le luati linistite:)

4 megjegyzés:

  1. Super. Multuimim. O sa le salvez si poate vreodata..o sa am nevoie de ele.
    Te pup

    VálaszTörlés
  2. Wow... arata fantastic.. trebuie sa ai rabdare pt asa ceva... multumim pentru poze..
    La multi ani! Un An Nou mai bun!

    VálaszTörlés
  3. Jaj! Ez nagyon édi, bitztosan finom is!!!

    VálaszTörlés