2011. április 15., péntek

Kreativ blogger díj!

Kreatív blogger díjat kaptam,újból Adelától,amit nagyon nagyon köszönök neki , nagy megtiszteltetés , hogy rám is gondolt ,hogy kratívnak tart.
A szabályzat :1o dolgot elárúlni magadról ,amit szeretsz csinálni és tovább adni 1o bloggernek akit szivesen látogatsz kreatívnak 
tartassz.
A tíz dolog amit szivesen csinálok:
-Szeretek a családommal lenni
-Szeretek tortát dekorálni
-Szertem a csokit(sajnos)
-Szeretek kirándulni
-Szertek olvasni(de egyre kevesebb időt tudok rá szánni)
-Szeretek a természetbe sétálni
-Szeretek nettezni
-Szeretek turkálni ,kutakodni(pl. egy régi padláson)
-Szeretek fejlődni,tanulni ,hogy egy fokkal mindig jobb legyek mint voltam
-Szeretem ha az emberek őszínték velem , (nem álhatom ,a sunyi ,kétszínü ,hazug embereket)
Na és most jön a neheze,olyan blogokat válogattam össze , akiket szivesen látogatok,egy részüket máskor is díjaztam,de van egy pár olyan is akiket nam volt szerencsém jutalmazni ,de szeretek nagyon "náluk"járni , sok jó dolgot lehet tőlük tanulni:)
-Dittusom
-Juci
-Angi
-Adryen
-Kati
-Autumn
-Gizi
-Edó
-Szánter
-Szemirámisz

13 megjegyzés:

  1. Na,ez jól esett így ébredéskor:)Köszönöm szépen,nagyon kedves vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm nagyon szépen, hogy rám is gondoltál.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a díjat,boldog vagyok, hogy rám is gondoltál. Puszi.

    VálaszTörlés
  4. Barátnőm,nagyon szépen köszönöm,hogy rám is gondoltál,és hogy kreatívnak tartasz:-)Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy rám is gondoltál a díjjal kapcsolatban! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm a díjat, de legfőképpen, hogy gondoltál rám! :-))))))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen!
    Örülök,hogy rám is gondoltál. Nagyra értékelem a munkáidat és szívesen járok hozzád. További jó kreatívkodást kívánok mindenkinek!

    VálaszTörlés
  8. Hát igen látom hogy már kaptál dijat de muszáj volt én is agyak egyet neked.Nézél be hozám.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen köszönöm,hogy gondoltál rám is:-)

    VálaszTörlés
  10. Barátnőm,majd nézzél be hozzám Te is kérlek!:-)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok neked ehhez a díjhoz, nagyon is megérdemelted!!!

    Köszönöm, hogy gondoltál rám, már többször megkaptam ezt a díjat, és írtam is magamról. Viszont nagyon jólesik most is.:)

    VálaszTörlés
  12. sarbatori fericite si Hristos a inviat!!!!pupicei si mersi de mesaj

    VálaszTörlés
  13. Kedves Enikő!
    KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET KIVÁNOK SOK SZERETETTEL!! PUSZI!

    VálaszTörlés