2011. március 16., szerda

Tavaszi díjözön

Ezeket a csodálatos díjakatHárom  kedves blogertársamtól is megkaptam, Danielatól, Felistől és Mandalától ,akiknek nagyon nagyon köszönöm hogy rám esett a választásuk ,a rengeteg blogger közűl.
A szabájzat nagyon egyszerű,kell írni egy bejegyzést a díjról,meg kell köszönni ,és be kell linkelni annak a nevét akitől kaptad,és tovább kell adni 1o kedvenc blogger társadnak .
Nagyon nehéz dönteni hogy kinek is adjam tovább a díjakat,mert nagyon sok kedvencem van,így hát akire esett a választásom az nem más mint:
-Ditta
-Angi
-Ottis
-Autumn
-Pici Juci
-Réka
-Karesz
-Kati
-Gizi
-Hobby Chef





Premii de primavara

Am primit cu drag aceste premii de primavara , de la Daniela, 
Felis si  Mandala ,multumesc frumos fetelor ,ca va-ti gandit la mine.
-Regula este de a posta aceste premii si apoi a le oferi altor 10  blogeri.
Cele 10 persoane pe care am ales ,le vedeti mai sus .


13 megjegyzés:

  1. Enikő teljes szívből köszönöm! Aranyos vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Cakeni! Köszönöm szépen a tavaszi díjesőt!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a díjakat.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen Barátnőm,nagyon örülök neki:-))

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnélek megajándékozni..kérlek nézz be hozzám!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm!!:)

    VálaszTörlés
  7. Barátosném,tőlem is megkaptad a díjat,majd nézzél be kérlek:-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen a megtisztleltetést!!!

    VálaszTörlés
  9. Akinek én szántam az első díjamat már legtöbben megkapták, de muszáj veled megosztanom , hisz te voltál első követőm, hozzászólom és nagyon sokat jelentett nekem! Kérlek nézzél be hozzám!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Millió elnézést, csak most érek rá megköszönni a sok díjat, és azt, hogy rám is gondoltál! :-)))
    Sok puszika neked!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szepen koszonom a dijakat, nagyon aranyos vagy. Sajnos nem tudtam elobb irni, most labalok ki egy csunya meghulesbol. A lanyok voltak betegek, aztan en. Igy kozel 2 hetet hianyoztam es nagyon jol esett, hogy dija gogadott. Koszi szepen!!!!

    VálaszTörlés