2010. december 1., szerda

Vonat torta

Nagyon szeretem ha szabadkezet kapok egy tortával kapcsolatban ,egyből beindul a fantáziám.Ha tehetem nem készítek két egyformát ,ennél a tortánál is csak annyi volt a kikötés hogy legyen rajta vonat.Vaniliás piskotával,gyümölcsös joghurt krémmel készűlt,kívül cukor pasztával vontam be.




 Tort trenulet
La acest tort am primit mana libera la decorat asa ca am ales acest model , pentru ca inca n-am avut ocazia sa-l fac.
A avut blat de vanilie, crema de iaurt cu fructe ,imbracat in pasta de zahar.

12 megjegyzés:

  1. Cakeni,ez nagyon gyönyörű lett,nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ditta , nagyon jol esik a dicséret ,már csak azt bánom hogy nem készítettem blogot hamarabb.Ez a sok dicséret amit itt kapok az egész napomat feldobja.
    - Nem tudom az az erzésem egy kicsit hogy 2 életem van ,egy reális a család és a többi , a másik egy virtuális tele ismeretlen baráttal , egy csomo olyan emberrel akit nem is ismerek es megis szeretek.
    Vagy lehet dilis vagyok egy kicsit:D?

    VálaszTörlés
  3. Ce tort reusit!!! Imi place foarte mult. Felicitari. Tot mai frumose torturi faci:) Poate faceai si inainte dar nu erai in lista mea mai demult. Pupici

    VálaszTörlés
  4. Á dehogy vagy:),aztán kitudja mind azok vagyunk egy picit:)),de ezzel tényleg így vagyok én is,ahogy Te,nekem is jól esik,ha megdicsérnek,szinte azért is készül embernek blogja,meg persze,hogy segítsen másoknak is,alig várom,hogy újabb tortákat csináljak,nekem még nem kell annyit csinálni mint Neked,de majd "ami késik az nem múlik":)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!:)
    Ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  6. CSODÁLATOS!!!! Gratulálok, ez a torta egy remekmű!!!

    VálaszTörlés
  7. Bianka,Anyatigris,Gizi nagyon szépen köszönöm:)

    VálaszTörlés
  8. Csodáaltosak ezek a torták, a Csingiling elbűvölő:-) Az efféle tortadíszitéssel én valahogy úgy vagyok, mint a fodrászattal, csodálom mit tudnak kihozni belőle, de úgy érzem, magam sosem lennék képes megcsinálni:-)

    Nagyon -nagyon szépek a tortáid!

    VálaszTörlés